Handelsbetingelser


 
   

 

 

Handelsbetingelser

 

 

 

Betaling


Hos Boutique B tager vi imod følgende betalingskort.
Dankort, VisaDankort, Mastercard, Maestro, Visa og VisaElectron 
Vi hæver først beløbet på dit kort, når varen afsendes.

Ved bankoverførelse sender vi først varen når vi har set din indbetaling på vores konto.

 

 

Fragt

 

Boutique B sender dagligt pakker med DAO eller GLS.

Fragten betales af køber og er kr. 40- - 55,- pr. forsendelse.

Vi sender din ordre  afted samme dag ved bestilling inden kl 13.00, efter kl 13.00 vil bestillingen blive sendt den efterfølgende hverdag.

 

Boutique B sender kun til danske adresser (dog ekskl. Grønland og Færøerne) og leveres til en valgfri GLS eller DAO pakkeshop eller privatadresse. Du kan ved bestilling selv vælge en GLS eller DAO pakkeshop i nærheden af dig. Du vil modtaget et tracking nr og modtage en sms eller mail når pakken er på vej.

Ønsker du selv at hente, kan du sætte et kryds ved bestilling.

​​​​​​​​​​​

Fortrydelsesret

 

Skulle du have fortudt dit køb hos Boutique B, har du 14 dages fortrydelsesret fra du har modtaget varen.

Du skal selv betale for at sende din pakke retur til os og det er dig, der hæfter, hvis de opstår en skade under transporten.

Udløber fortrydelsesfristen på en helligdag, forlænges den til førstkommende hverdag. Du kan fortrydedit køb uden at oplyse årsag.

Jft. Købeloven er det ikke nok at nægte modtagelse af varen.

Du kan købe pakkelabelen til returnering på pakkelabels.dk  Du er også velkommen til at købe en DAO returlabel af os. Send os en mail, hvis du ønsker at købe en returlabel af os. ​​​​​​

 

 

Varens stand, når du sender retur

 

Hvis du sender en vare tilbage Boutique B, skal den være i samme stand, som da du modtog den. Varen skal være ubrugt og ubeskadiget ogi original emballage. Mærkater, information og lignende må ikke være fjernet fra varen.

Du skal sende din ordre retur til os  senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal selv afholde udgiften i forbindelse med varens returforsendelse med mindre der er tale om en reklamation. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Udover selve varen, som skal være forsvarligt pakket, skal du vedlægge en kopi af fakturaen samt udfyldt returseddel. Vi modtager ikke returvarer sendt pr. efterkrav.

 
Benytter du dig af fortrydelsesretten, vil du få dine penge tilbage senest 14 dage efter, vi har modtaget besked om din returnering af varen. Pengene vil blive tilbageført via det anvendte betalingskort eller bankoverførsel, og fragt for levering tilbagebetales ikke.

Ønsker du en vare ombyttet, bedes du følge ovenstående procedure for returnering af dit køb og herefter oprette en ny ordre i webshoppen.

 

 

Varen sendes til:

 

Boutique B

Bjerrevej 75

8700 Horsens

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på overstående adresse.

NB! Der skal altid vedlægges ordrenr. i returpakkerne.

 

 

Ombytning

 

Ønsker du ombytning til en anden vare eller størrelse, kan du lave en bestilling på almindeligvis i shoppen, og herefter kontakte os på mail. Når du skriver til os, skal du oplyse ordrenr. på den nye ordre, som vedrører ombytningen, og du vil herefter få refunderet den porto, som du er blevet opkrævet ved nybestilingen, således at du ikke betaler porto for ombytningen. Du kan også sende os en mail, hvori du oplyser ordrenr. samt hvilke(n) varer, der returneres, samt hvilke(n) varer du ønsker at ombytte til.

 

Reklamtionsret

 

Ved et køb hos Boutique B, gælder købelovens regler for varekøb, hvilket betyder at du har 24 måneders reklamationsret. Kontakt os på kontaktboutiqueb@gmail.com inden du sender varen retur til os.

Hvis din reklamation er berettigt, kan du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af reklamationen.

Du skal reklamere til os indenfor en rimelig tid efter du har opdaget fejlen på den købte vare. . Hvis du reklamere indefor 2-3 mdr vil din reklamtion være rettidig.

Når din reklamtion er godkendt, refundere vi dine omkostninger.

 

Varen sendes til

 

Boutique B

Bjerrevej 75

8700 Horsens

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du reurnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

 

Persondatapolitik

 

Personoplysningerne bruges udelukkende i forbindelse med din ordre. Personoplysningerne registreres hos Boutique B og slettes når du ikke har besøgt hjemmesiden i 1 åo
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Det er kun Indehaverne af Boutique B  der har adgang til de registreret oplysninger om dig.

Oplysninger afgivet til Boutique B vil på ingen måde blive videregiveet  til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse og videregives ikke til andre

Kreditkortoplysninger sendes krypteret til PBS.

 

 

Klageadgang

 

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på kontaktboutiqueb@gmail.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kopmmissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret 01-08-2018